Torsdag 20 februari 2020

Det är snart en månad sen Kalle blev 18 år och myndig. Idag åkte vi äntligen till banken och fixade så att studiebidraget kommer direkt till hans eget konto och inte som en utbetalningsavi. Som vanligt var det lång väntetid så jag passade på att lämna Kalle och hans pappa en stund för att köpa en present till Kalles nyfödda kusinbarn Ellen. När jag kom tillbaka bad jag Kalle bara hålla i kläderna så jag kunde ta en bild på dem för att visa Kalles systrar. Jovisst, det kunde han. Han inte bara höll, han lyfte upp dem högt, så högt att han kom med på bilden och det 20-talet kunder som satt och väntade fick ett litet avbrott i det tråkiga väntandet. Efter en timmes väntan fick vi ärendet gjort!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0