Måndag 4 februari 2019

Idag hade Kalle en jobbig stund på väg till skolan. Jag hade tagit bort hängslena på överdragsbyxorna eftersom resåren har gett upp. Kalle drog på sig byxorna med bister min, han sa inget men han var inte helt nöjd.  Halvvägs till skolan precis när vi gick över en väg så tvärstannade han och pekade neråt. Det syntes att han var riktigt irriterad. Han blev inte mindre irriterad när han såg att jag inte kunde hålla mig för skratt av synen. Byxorna hade kasat ner och låg som stora högar på fötterna. Så rolig syn,! Jag bet ihop, bad honom vänta och sprang hem och hämtade hängslena. Situationen räddad!

Titta på ansiktsuttrycken på bilderna, man ser verkligen vad han tyckte!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0