Söndag 14 april 2019

Kalle använder sin mobil flera timmar varje dag, men han ringer aldrig med den. Totalt har han ringt två-tre gånger och det är länge sen det hände. 
Idag fick han inte igång tv:n för att kunna spela ditt Nintendo Switch. 
- Du får ringa till pappa och fråga hur man ska göra, sa jag. 
- VA ... SKA JAG!! svarade Kalle förvånat.
- Ja, det är du som behöver hjälp så du går ringa, sa jag. 
Han tittade på mig som om jag var från en annan planet, men tog fram mobilen för att ringa. Så fort han hittat pappa i kontaktlistan tryckte han på numret och sen på högtalaren. 
- Hej Kalle! svarade pappa nästan på en gång.
- Jag hör dig! utbrast Kalle glatt. 
Han förklarade sitt ärende, fick den hjälp han behövde och verkade väldigt nöjd att samtalet gick bra. (null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0