Onsdag 24 april 2019

Några gånger i veckan har vi lite mer bråttom iväg till skola och arbete än andra dagar, eftersom jag har morgonmöten. Det är nästan omöjligt att skynda på Kalle så det krävs planering för att lyckas hinna i tid. Ikväll tog vi ett ritplatta med whiteboardtavlan som stöd. Jag började ned att rita de två första bilderna och gjorde ett frågetecken i den tredje rutan. Det vanligaste i tredje rutan är att han vänder på sig och somnar om, ofta många gånger. 
(null)
Han tog whiteboardtavlann och förstod på en gång vad jag ville att hans kulle göra.  Jag sa också att det är lite bråttom imorgon på morgonen. Här är hans svar på mitt frågetecken. Perfekt! Hoppas planen håller!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0