Fredag 27 november 2015

Rekord i tandborstning
Utan tvekan har Kalle familjerekord när det gäller att borsta tänderna. Det börjar nästan gå till överdrift. För honom spelar det ingen roll hur sena vi är till skola och jobb, han tar alltid god tid på sig.
Han tar tandborsten med sig och går och sätter sig i lugn och ro i soffan. Där borstar han tänderna och har en lugn stund. Den här veckan har vi kollat hur länge han borstar tänderna:
Måndag: 5 min 48 sek
Tisdag: 4 min 53 sek
Onsdag: 5 min 12 sek
Torsdag: 6 min 37 sek
Fredag: 6 min 14 sek

Vi behöver i alla fall inte tjata om att han ska borsta tänderna. Vi måste nästan stoppa honom, så han inte borstar för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0