Tisdag 24 juni 2014

Oväntat
Vi vill, precis som de allra flesta föräldrar, ha lite koll på vad Kalle gör när han sitter vid datorn.
Vi brukar försöka hinna se vilken sida han har uppe när vi går förbi och ibland smyger vi lite på honom för att lyckas. Det finns ju väldigt mycket man önskar att han aldrig någonsin hittar på internet.
Han vill verkligen inte att vi ska se vad han gör. Misstänker han det minsta lilla att vi är på väg så stänger han ner internet-sidan och slår igen datorn snabbt som ögat.
- Vad gör du på datorn? frågar vi.
- Ingen! svarar Kalle och har full koll på oss ända tills vi har gått iväg igen.
 
Idag gick jag snabbt fram till honom när han satt med datorn i knät. Jag böjde mig fram över datorn så snabbt att han inte riktigt hann reagera. Jag hann till och med se vad han tittade på.
Det var väldigt oväntat - och gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0