Tisdag 8 oktober 2013

Snopet! ;-)
Känslan när Kalle lägger sin varma, mjuka arm runt min hals och drar mig närmare sig är värd mycket.
Han gillar närhet, att kramas.
Idag när jag hämtade honom på fritids gjorde han precis det, han la sin arm runt min hals.
Ville han ha en kram eller var det något annat?
Han drog mitt huvud närmare sitt ...
 
... och plötsligt kände jag hur min näsa var instucken i hans öra!!
När jag backade lite så sa han inget utan började istället att leta efter facket på utsidan av ryggsäcken.
När han hittade facket och öppnade det, så tog han fram en av sina hörapparater.
- Den gör konstig låter! förklarade han kort.
 
Tja, det finns olika sätt att berätta saker på. En del är mer konkreta än andra! ;-)
 
Så här avslappnad var han när jag hämtade honom idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0