Tisdag 29 mars 2016

Vårfrisyr
Det är bara att inse att det är jag, inte Kalle, som har problem. I flera veckor har jag laddat för att klippa Kalles hår som har blivit lite vildvuxet. När han var yngre var vi alltid minst två - en som höll fast honom när han sparkade och slog och en som klippte. För oss var det verkligen jobbigt, precis som Kalle också tyckte att det var. De här jobbiga åren sitter kvar i mig, så därför har jag laddat i några veckor.
Så här såg han ut på eftermiddagen idag, med Sandy i famnen och långt hår.
På en gång satte han sig i stolen och valde själv att vi skulle börja med naglarna och sen klippa håret.
Total vår-makeover helt utan protester. 😄

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att höra, vi är just nu i hålla fast åren 😯 och det är ju svinjobbigt för oss alla. Men förra gången satt han och sen skrek som en stucken grus, men vi slapp hålla fast. 😊

Svar: Hoppas det går över snabbt för er. Det gäller att orka och göra det fast det tar emot att hålla fast. En vacker dag är det helt problemfritt. 😄
None None

2016-03-30 @ 07:14:52
URL: http://attforstaettpussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0