Torsdag 29 december 2017

Idag åkte vi till stan en sväng, men Kalle valde att stanna hemma med Maja. Efter någon timme gjorde han något han aldrig tidigare gjort. Det var riktigt häftigt för mig som mamma. 

Jag och Mimmi var på Lagerhaus när min telefon ringde. På displayen stod det "Kalle". Jag hann bli både orolig och glad, eftersom han aldrig ringt tidigare,
- Hej Kalle, det är mamma!
- Hej!
- Är allt bra med dig?
- Jag undrar när du kommer hem klockan? 
- Jag kommer hem om 20 minuter, när långa visaren är på 4:an. 
- Jaha,hej då!
Han la på.

Så fort jag kom hem gick jag till Kalle och kollade läget. 
- Äntligen ... jag vill visa dig... New Donk City Festival, sa han och drog ner mig i soffan. Han slog igång det nya Super Mario-spelet och guidade mig igenom flera banor i spelet. 

Roligt att han tog initiativet och ringde, för första gången!
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0