Torsdag 10 augusti 2017

Idag blev Kalle så paff över sitt eget beteende att han efter att vi hade pratat om det satte sig i soffan och tittade rakt ut en lång stund.


- Kalle, vad gjorde du i natt? frågade Maja. 
Kalle som inte förstod vad hon menade ryckte bara på axlarna. Då berättade Maja det som gjorde att han blev så förvånad över sig själv.
- Jo, när klockan var halv1 - mitt i natten - så såg jag dig när du gick ut ur ditt rum och började gå ner i trappan. Jag gick till dig och frågade vad du skulle göra. Du svarade att det var lördag dag och att du skulle gå ner. Jag berättade att det var mitt i natten och att du skulle gå och sova och då gjorde du det, berättade Maja.
Kalle såg smått chockad ut och satte sig en lång stund i soffan och funderade innan han demonstrerade hur man gör när man går i sömnen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0