Fredag 11 september

Orust
Idag åkte vi till Orust. Vi tog färjan över till ön. 
- Va ... är du allvarlig ... vi kan ju dö! utbrast han när han förstod att vi skulle åka båt. Båtturen tog kanske 5-10 minuter och var helt lugn. Risken att stöta på ett isberg, som Titanic gjorde, var minimal. Vi klarade oss!
Familjen vi åkte till har 9 hundar, 6 vuxna och 3 valpar, 7 veckor gamla och mjuka dom garnbollar. Kalle gosade och njöt av dem.




Övernattningen hade högsta mysfaktor: vi sover i familjens husvagn. Kalle sa godnatt till familjens största hund genom att låna ut kepsen.


Kommentarer
Postat av: None

Hej!
Jag har läst kalle's dagbok ett tag och jämnför med min son som har diagnos CMV. Jag undrar om Kalle är testad för det? Har man öppnat upp hans PKU test? Min son är yngre än Kalle men jag ser likheter. Ni är en sån fin familj och jag tackar för att Ni delar med Er på bloggen!! TACK!!

Svar: Oj, det har vi aldrig hört talas om. Nej, han är inte testad för det och hans PKU-test är inte öppnat. Det ska vi kolla upp! Tack!
None None

2015-09-12 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0