Lördag 19 oktober 2013

Lördags-nöjen
Idag åkte vi till IKEA - en av Kalles absoluta favoriter när det gäller affärer.
Det är nog bara Toys R Us som är bättre.
- Jag är en puss, sa han när han hittade den stora kudden på barnavdelningen, som var gjord i form av en mun.
Vi passade på att få en bamsestor puss. :-)

 Efter en lugn kväll hemma gjorde vi något som vi ofta gjorde sent på kvällarna, när Kalle var liten. Hela familjen gick en promenad mitt i natten.
Just ikväll var det en klar, kylig natt som lystes upp av en fullmåne.
Kalle hade, trots gatubelysning och fullmåne, svårt att se i mörkret och försökte att berätta det för oss, på sitt sätt.
- Jag är så svart ut ... jag är för mörkt! sa han och tog ett stadigt tag i våra armar så att vi kunde leda honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0